Talladin

Nu är han kastrerad!! 7/5

Publicerad 2012-05-07 20:23:00 i Vad händer idag?

Äntligen är min lilla kille av med kulorna. De var väldigt stora. Jag hoppas verkligen han klarar sig bra nu efteråt så han inte får någon infektion. Jag longerade honom både i morse innan kastreringen och på kvällen efter. På morgonen var han lite orolig och ville prata med hästarna i andra hagen.


 
Men på kvällen var han jätteduktig och gjorde precis som han skulle. Kan ju berott på att han fortfarande var borta av lugnande. Men det var ändå bra att jag gjorde det för det ramlade ut en stor klump med levrat blod som inte hade varit bra att ha där..



Gamla bilder nu. Han har blivit jättefin sista veckorna men ska se när jag får in de bilderna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela