Talladin

25/11-12

Publicerad 2012-10-26 12:16:16 i Vad händer idag?

Idag övertalade jag Klaes att träna lite igen. Vi skulle gjort det i onsdags men då var jag tvungen att jobba till sent på kvällen. :)

Talle var lika duktig som vanligt. Snart är han redo för att köras på riktigt. Vi använde kapsonen idag för att få lite mer kontroll om det skulle hända något. Klaes gick framme med grimskaft och jag med tömmarna bakom vagnen. Vi gick bort till brevlådorna och vände. Travade två gånger på hemvägen några steg. Inga problem.

Det är så skönt att all de förarbetet verkligen lönar sig nu. :) Nästa gång skall jag sätta mig på sitsen. Kanske gå något steg också men isf vill jag ha en tredje person också. Får se om vi hinner på söndag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela