Talladin

23 oktober

Publicerad 2011-10-23 21:22:49 i Vad händer idag?

Ännu en vecka över. har blivit en del promenader nu med Fnizze och Talle, då Fnizze ska aktiveras efter operationen. De gånger Talle inte fått följa med har jag passat honom så han inte rymmer. Detta gjodre han två gånger under två dagar, så efter det fick han barnvakt vilket gått bra. Jag kan gå iväg länga stunder och han är rätt lugn. När mamma var tvungen att lämna honom utan vakt gjorde hon det i boxen. Det hade gått bra. Känns skönt iaf. 

Idag när vi var ute på promenad så hoppade vi ett dike :) Jag gick över först, det var för stort för mig att hoppa över med honom. Så smackade jag på honom och så flög han över nästan från stillastående. Jätteduktig. Vi måste verkligen ta honom till ridhuset snart och löshoppa på riktigt. :):) Kanske lördag när jag är ledig :) Min första lediga lördag på 4 veckor... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela