Talladin

18 september

Publicerad 2011-09-18 15:40:00 i Vad händer idag?

Idag gick jag till Talle och först fick han äta mat, medans jag borstade honom. Den välte han ut naturligtvis. Det är andra gången denna veckan han gör så. Nu var det iaf på gräset och inte stenarna på vägen..
Sedan provade vi tränset en gång och det gick rätt snabbt tills han slutade tugga. Då bytte vi till grimma igen tog en promenad med cykeln.
Jag cyklade och han gick/travade jämte. Han fick inte börja trava utan att jag sa att det var okey. då proade jag så slutade han igen. Vi gick även förbi hästarna och kollade lite på dem. Vi tog kortast möjliga runda vilket innebar brevid åkrarna. Han tyckte nog den var lite lång ändå, han gnäggade när han inte såg några hästar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela